Нажмите "Enter", чтобы перейти к содержанию

Особливості оголошення та проведення публічних аукціонів на Прозорро

Для того, щоб придбати товари чи послуги, державні та комунальні підприємства зобов’язані розміщувати оголошення на сервісі державних закупівель Прозорро (згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник повинен публікувати оголошення, на які відгукуються учасники з різних регіонів. Щоб отримати інформацію про тендери, оголошені на ProZorro, учасникам рекомендується реєструватися за посиланням megasale.com.ua, на акредитованому партнерському майданчику Прозорро – онлайн ресурсі Mega Sale.

Як правильно оголосити відкритий тендер на Прозорро

Компанія, яка виступає замовником товарі, робіт чи послуг, має підготуватися до проведення електронних торгів. Всі процедури підготовки, проведення публічного аукціону та укладання контракту з переможцем повинні бути проведені у відповідності до українського законодавства, інакше угода буде анульована. За «договорняки» та інші незаконні оборудки відповідальні особи будуть нести адміністративну та кримінальну відповідальність.

Що потрібно врахувати перед оголошення відкритого тендеру на платформі державних закупівель ProZorro:

  • Згідно закону, закупівля на державні та комунальні підприємства здійснюється на підставі затвердженого річного плану цієї установи в частині матеріального забезпечення. Ці цифри заносяться до протоколу засідання комітету і оприлюднюються в онлайн системі Прозорро. Цифри про закупівлю того чи іншого товару беруться з протоколу та заносяться до публічного оголошення про тендер.
  • Рекомендується підготувати тендерні документи до моменту розміщення оголошення про електронні торги. На оформлення документації потрібен час. При поспішній підготовці можуть виникати помилки та неточності, які можуть призвести до виникнення питань та вимог про корекцію від учасників, які подають заявки на участь.
  • Щоб правильно сформувати свої пропозиції по цінам для оголошення в Прозорро.Маркет, замовнику потрібно вивчити ринкову кон’юнктуру. Можна орієнтуватися на вартість аналогічних видів продукції, робіт чи послуг, по яким нещодавно проводилися відкриті електронні торги.

Договір, технічне завдання та кваліфікаційні вимоги замовник розробляє самостійно. Це складові тендерної документації, які розробляються під конкретні умови закупівлі. Можна розробити свій власний шаблон цих документів та потім використовувати його на всіх торгах, які будуть оголошені від організації.